Повернення товару належної якості
Клієнт має право відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його одержання, а після отримання товару - протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки.
Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару.
Клієнт не має права відмовитися від товару, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний виключно клієнтом, що його купує.
При відмові клієнта від товару належної якості продавець зобов'язаний повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через 10 днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги.
Повернення товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, не здатний забезпечити свої функціональні якості через істотного недоліку (з наявністю дефектів/браку).
Покупець, якому проданий товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено продавцем, має право, за своїм вибором, заявити будь-яку з нижчеперелічених вимог:
- заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
- пропорційного зменшення купівельної ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення покупцем або третьою особою;
- має право відмовитися від виконання договору і затребувати повернення сплаченої за товар суми.
Всі перераховані вище вимоги щодо повернення товару неналежної якості можуть бути пред'явлені в такі строки:
- На товар встановлено гарантійний термін — протягом усього гарантійного терміну;
- На товар не встановлений гарантійний строк — протягом розумного строку, але не більше 2 років.
Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо вважатиме, що виявлений істотний недолік є наслідком неправильної експлуатації товару.
У разі виникнення розбіжностей щодо якості або причин виникнення недоліків, інтернет-магазин має право провести незалежну експертизу за свій рахунок. Покупець може брати участь в експертизі та оскаржити її рішення в суді. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, то покупець зобов'язаний відшкодувати інтернет-магазину вартість експертизи, а також пов'язані з її проведенням витрати на транспортування і зберігання товару.